Poproś o kontakt



Usługi

Wszystkie nasze projekty podlegają szczegółowej analizie i kontroli zarówno jakościowej jak i ilościowej. Stosowane przez nas narzędzia, pozwalają monitorować na bieżąco aktywność konsultantów i śledzić ruch połączeń.  Dodatkowo rejestrujemy wszystkie rozmowy przychodzące i wychodzących. Podczas kontroli jakości prowadzonych rozmów, korzystamy z nagrań archiwalnych oraz on-line.

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi usługami. Każda z nich jest dopasowania do indywidualnych preferencji każdej firmy, dlatego chętnie poznamy Państwa oczekiwania, aby dopasować do nich idealne rozwiązanie.

Telesprzedaż

Obsługa Infolinii

Badania Marketingowe

Windykacja

Help Desk

W razie pytań prosimy o kontakt przez formularz, znajdujący się po prawej stronie.

Call Center House Sp. z o.o. Sp. K. , ul. Ostrobramska 101a, 04-041 Warszawa     |     Infolinia +48 222 287 000

 

© Copyright 2010 Call Center House - Prawa autorskie zastrzeżone

 
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia użytkownikom maksymalnej wygody w trakcie korzystania z serwisu oraz w celu dostosowania go do ich indywidualnych potrzeb. Zmiany ustawień dotyczących plików cookies można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Cookies. | Tak, rozumiem