Poproś o kontakt



Help Desk

Utrzymanie klienta jest równie trudne jak jego pozyskanie i wymaga od firmy dużego zaangażowania.
Aby klient nie odszedł do konkurencji, należy szybko odpowiadać na jego potrzeby i dbać o to, by czuł się w pełni usatysfakcjonowany ze świadczonych usług.

Kluczowe znaczenie może mieć w tym przypadku zagwarantowanie serwisu posprzedażowego, w tym wsparcia technicznego dostępnego dla klienta 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

W ramach usługi Help Desk otrzymacie Państwo :

Call Center House Sp. z o.o. Sp. K. , ul. Ostrobramska 101a, 04-041 Warszawa     |     Infolinia +48 222 287 000

 

© Copyright 2010 Call Center House - Prawa autorskie zastrzeżone

 
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia użytkownikom maksymalnej wygody w trakcie korzystania z serwisu oraz w celu dostosowania go do ich indywidualnych potrzeb. Zmiany ustawień dotyczących plików cookies można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Cookies. | Tak, rozumiem