Help Desk
Utrzymanie klienta jest równie trudne jak jego pozyskanie i wymaga od firmy dużego zaangażowania.
Aby klient nie odszedł do konkurencji, należy szybko odpowiadać na jego potrzeby i dbać o to, by czuł się w pełni usatysfakcjonowany ze świadczonych usług.
Kluczowe znaczenie może mieć w tym przypadku zagwarantowanie serwisu posprzedażowego, w tym wsparcia technicznego dostępnego dla klienta 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
W ramach usługi Help Desk otrzymacie Państwo :
- Własne centrum technicznej obsługi klienta, bez konieczności uruchamiana specjalnego działu – angażowania nowych osób i wynajmowania dodatkowych powierzchni biurowych;
- Usługi konsultantów, specjalizujących się w zdalnym rozwiązywaniu problemów systemowych;
- Współpracę z zespołem, który chętnie zapozna się ze szczegółami Państwa oferty produktowej, aby pomyślnie usunąć wszelkie komplikacje;
- Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń i reklamacji;
- Informowanie klientów o postępach w realizacji napraw;
- Pomoc w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy dzięki wysokiemu poziomowi jakości obsługi klienta.