Obsługa Infolinii
Infolinie są jedną z najbardziej popularnych form kontaktu klienta z firmą – umożliwiają szybki dostęp do informacji bez konieczności wychodzenia z domu.
Oferujemy Państwu pełną obsługę Infolinii – począwszy od uruchomienia ogólnopolskich numerów 800 lub 801, poprzez obsługę połączeń przychodzących, kończąc na tworzeniu statystyk najczęściej zadawanych pytań i zgłaszanego zapotrzebowania.
Zapewnimy dedykowany zespół przeszkolonych konsultantów, którzy podczas przychodzącej rozmowy telefonicznej udzielą wyczerpujących informacji na pytania Państwa klientów lub przekażą informacje o aktualnej ofercie pozostawiając pozytywne wrażenie o państwa firmie
Obsługa Infolinii obejmuje:
- Serwisy informacyjne dla klientów,
- Obsługa programów lojalnościowych,
- Przyjmowanie zamówień,
- Self service (IVR) – zdefiniowane drzewa zapowiedzi, dzięki którym klient zostanie zostanie poinstruowany, jak połączyć się z odpowiednim konsultantem w zależności od specyfiki problemu z jakim dzwoni.